Förföljd.

Turbanen på huvet och det blöta håret är nu rent.

Nytvättad o nystampad, det är tisdag o kvällen känns alldeles underbart avslappnad. Afron är avklarad och ny platts för energi finns. Det är tisdagar det... :)

Pace på förmiddagen, lunch.
Sen följde jag med andreas o Linkan samt evelinabäbisen på finess där dom smaskade i sej massa gosaker. Själv har jag mensmage o känner mej mest proppmätt hela tiden så jag fick nöja mej med att titta på. Efter vi vinkat av evelina o Linkan utförde jag o A lite ärenden.

Hälsat på mormor o gjort ditan o dattan som jag alltid gör på mina lediga dagar har jag förståss också gjort.

Meeen, jag fick hem mitt efterlängtade paket idag! Wihooo, jag har nämligen börjat samlat! På yttepyttiga super charmiga småfolk. Racer startade med sju stycken redan från början, vill ju inte att det ska se fjuttigt ut lixom (;
De kommer från AnneKaboukes sammlingar, göööör söta!

Nu på kvällskvisten har jag alltså afroat av mej lite, gick bra ikväll. Inte lika kass som förra gången åtminnståne, så det var skönt :) Det krävs bottnar för att no topp(n)ar!

Och en till sak! ni minns telefonen i kylen förra veckan ....
Ikväll när jag ställer mej i duschen efter dansen känner jag mej lixom iaktagen. Vänder mej om, och vem ligger inte på fönsterkarmen o stirrar på mej med stora ögon? Lurjäkeln såklart! O där står jag sprojlans nakenfis mitt framför ögonen på han ....
Frågan är bara vad han gjorde där .... ngn har börjat leva inne i luren, det är jag säker på.




Min samling! Bilden pajjar charmen med det hela såklart .. Men jag lovar, dom är underbara! Lådan lyckades jag fynda på allehanda idag också, perfekt hylla för mina små!

Kommentarer
Postat av: Sara

tänk om man hade den typen av mensmage som gjorde att man kunde titta på godsaker istället för att vilja äta dom :)



och jag tycker du är superduktig på afron :)

2009-02-10 @ 22:26:40
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0