High on heels.

Jag förstår det inte! Är det ngt som verkligen kan ta kål på mej totalt så är det en dags shopping. Känner mej helt slut som artist o ögonlocken hänger halvvägs ner över ögonen. Man borde ju lixom fått upp pulsen för sånna här dagar nu vid 20 års ålder tycker man ... men icke, lika knäckt varje gång. Mest är det nog för att jag har så miljoner många saker o intryck att ta in när jag är ute o svänger. Jag glor o glor o glor. Finns så himla mkt intressant att titta på. Människor, bygnader, bytiker o framförallt kläder förståss. Jag är nog en jävla stirrpanna ändå när det väl kommer till kritan :)

Tågresan imorse gick betydligt snabbare än annars. Hade stickningen med mej så tråklade på för fullt hela vägen fram. Hade ett äldre par brevid mej på andrasidan gången som var mäkta förvånad över att se mej sitta där med mina trä pinnar. Kvinnan i sällskapet sysslade med samma tidsfördriv. Tror hon stickade sockor till en jätte, eller så förväntar hon sej att karln ska bli sjuk o få flera liter vätska i fötterna, för hujedamej vilka stora sockor hon gjorde! kunde även där inte låta blir att glo alltså (;

Blev uppmött av andreas o sen har vi strosat dagen lång. Blev en del inhandlat faktiskt, bla ett par nya klackar. Jag har länge letat efter ett par stabila med heltäckande fot, så idag slog jag till. Vi får väl se hur det blir med användandet utav dom .. för brister det i stabiliteten, då äre kört....

Åt även världens äckligaste sushi idag inne på nian, smacka riktigt snusk utav den o jag ångrar mej super mycket att jag inte beställde en sallad istället. För bläää riktigt vidrig var den.

Väl hemma sladdade jag in hos fröken pege en sväng där vi planerade danserna till imorgon då det är dax för young dance o kids dance igen. Kommer bli kanon för tjejerna! :)

Frös som sjutton när jag kom hem o efter maten så hoppade in i bastun o där har jag legat nu en stund. Slumrade skönt in o vaknade med en uppblåst spänd mage. Jag vet ju att jag inte kan lägg mej o vila efter maten, ändå så lär jag mej aldrig .. typiskt.

Hur som så köpte andreas snyggaste fotbollsdojjorna ever idag.
Vad mer jag handlat har jag inte irktigt koll på ännu, allt är kvar i påsarna...


o inte nog med att dom är knallrosa, det är glitter i dom också!

Kommentarer
Postat av: Sara

nästan så man vill börja spela fotboll när man ser dom där skorna :D



ja exakt, det går iaf framåt :) och efter att jag bev så sjuk nu så är jag så illa tvungen att lära mig, tränade ju med infektion i kroppen tills det blev blodförgiftning och sjukhus så nog har man fått sig en läxa alltid!



haha ja barn är ju underbara men krävande i så stora mängder :) du ska inte leda nå pass för vuxna nån gång snart? :)



morgonpromenad skulle vara superkul! blir så mycket roligare med sällskap!

2009-02-18 @ 20:13:56
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0