kränga.

Lördagmorgon o jag börjar bli redo att ge mej av till jobbet. Jobbar på fifty mellan 10-14 idag, skönt att få ngra timmar på papperet. Har varit ovanlgit lite jobb den här veckan ... endast två dagar är inget att hurra för. Men magsjukan härjar  vildare än vildast ute på skolorna, så dom behöver nog fröken prupp snart :)

Tränade igår innan lunchen. Fläkten var som vanligt värdelös på pace igår, höll på att kräkas när jag kom upp till springbanden för att det luktade så extremt illa där uppe.

Jag o andy åkte till stocksbo o matade hästarna o fåren på eftermiddagen. Jag tycker inte om får längre, dom är fula o bajsiga i svansen. Förr föreställde jag mej alltid ett kritvitt lamm med mjukaste ullen som var sötare än allt. En sånn ville jag ha! Men nu när jag ngra vårar i rad fått beskåda dom små ullen på närahåll har jag ändrat min uppfattning. Dom är aldrig sådär rena o puffiga som på lambireklamen, skit också.

Senare på kvällen blev jag hembjuden till helena på fika. Moa var också där, hemma från stockholm en sväng. Jag trivs när mina vänner kommer hem, hem på riktigt en liten sväng. Det känns lixom rätt på ... Alltid annars är det så tomt, som dom finns i en annan värld, långt ifrån min egen. Tur att återföreningarna är verkliga så man inte helt plöttsligt slutar känna sina närmaste. Hur vore det då!?

Andreas ligger o snusar fortfarande .. o jag går till jobbet utan den blekaste aningen om jag har en pojkvän hemma ikväll eller inte. Han filar visst på sthlms planer ... Isf blir jag änka ikväll så är det ngn mer i samma sitts som vill se melodifestivalen, hör av dej! (;

Dax att göra sej klar för jobbet nu, kom o handla av mej vettja! (;
Tjingeling*


Min lilla hustomte*

Kommentarer
Postat av: ISABELLphe

min farfars bror hade sånna där riktiga "lambi-lamm" som vi fick leka med när vi var små. dom slog nog tillomed reklamen i sötighet :) ulliga, vita(och svarta) bebisar lika stora som katter. vi matade dom med vällingflaskor och byggde bon i höet. men deras fåriga mammor tyckte det var mindre roande :p haha.



nej, jag tränade lite egen funktionell styrka här hemma i källaren :D så det var inte så konstigt att du inte såg mig! haha. enklare att bestämma träning själv dom dagar knät inte wants to be with me.



ja, jag blev så paff när ingmaries man ringde :) han är ju ett sånt där riktigt fotoproffs. så vi får se om det blir nå bra! hann inte ta så mycket, så kanske ska dit till veckan igen.



kanske ses på fifty senare! om jag orkar bärga mig ända ner vill säga :D jag ska i allafall handla mat, men coop är så kort bit.

2009-02-21 @ 09:31:31
URL: http://isabellphe.blogg.se/
Postat av: Sara

Gärna :) jag behöver all övning jag kan få jag med om det ska bli någon utförsåkare av mig nån gång ;)

2009-02-22 @ 20:42:04
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0