News.

Vilket ståhej kring en förlovning.. kronprinsessan är inblandad såklart. Talet hon hade till svenska folket kan jag snart utan till. Vilken cirkus, hujeda mej! Tacka vet jag när vänner omkring mej skaffar ring på fingret, då räcker det med ett grattis o en klapp på axeln.

En ny undersökning visar at det bästa sättet för att gå ner i vikt o stanna kvar är att äta lika som innan, fasst mindre.
en hamburgar diet med färre pommes varje dag kanske inte håller måttet ändå. Husmanskost husmanskost husmanskost.

En förkylning har attackerat mej. Kände av den redan i tisdags, så skippade arfron och vaknade upp igår o kände mej frisk som en nötkärna. Körde på pace hela förmiddagen tillsammans med Harhäng, en massa rolig träning i gott sällskap! Lunchade o tog mej sedan en fin promenad runt sjön tillsammans med wallevoffsing i det soliga vädret. +3 o strålande sol, rena rama vår vädret. Idag däremot vräker snön ner o plogbilen kör med plattan i botten här utanför.

Igår kväll sa det bara klick. Ingen ny förälskelse såklart då jag redan har den bäste av alla prinsar. men ack en ny förkylning! Blev tidig läggdax och idag är jag döven ... typiskt :/

Så idag blir det till att pyssla inomhus helt enkelt. Är städtorsdag så eventuellt rycker jag tag i moppen, måste även sy upp ngra mössor. Men, vi får la se vart dagen för mej även idag ... :)


Har skaffat mej ngra bäbisar iår igen, pytte små fina blommskott. Klockmalva o pelagoner som nu får stå i fönstret o bli ompysslade  :)


24 februari har visat sej vara ett datum att fördömma. Andreas förlorade sin morfar den 24/2 detta år .. :( Men jag vet att du är stark mitt guld, o jag finns alltid bakom dej, det vet du!

Sov gott morfar*


Kommentarer
Postat av: Sara

ja du missade inget av värde :) men nu skulle cissi åka bort så blir väl ingen sådär superkul afro på ett par veckor :(



hoppas du kryar på dig från förkylningen fort! :)

2009-02-26 @ 10:44:52
URL: http://sarax.blogg.se/
Postat av: Sara

jaa tänk vad härligt det vore! kul träning och sol varje dag, kan ju inte bli bättre egentligen :) rena drömmen ju!



ja jäkla förkylningar, dom är så luriga alltså.. men du får kurera dig ordentligt i helgen så får vi promenera som aldrig förr sen :) kanske vädret har hunnit förbättra sig en aningens också :)

2009-02-26 @ 11:10:56
URL: http://sarax.blogg.se/
Postat av: Stina

Datum är läskiga :/

Krama mannen från mig/oss ..



du får jättegärna komma å hälsa på i helgen ! Ska ut på lite äventyr, men det är ju bara att du hänger på :D

2009-02-26 @ 16:42:58
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Moa

Imorrn kommer oranga pärlan tuffande norrut med fullt lass... Lust att spela BingoLotta på söndag? Jag har fått tre lotter att ta hand om. Blir det vinst måste den dock gå till ordinarie ägaren. Men vad gör man inte för en spännande söndag?!?!

2009-02-26 @ 23:08:48
Postat av: Sara

Vet du hur det blir med funktionella styrkan på stark nu när cissi är borta? Är det helt inställt eller är det nån annan som kör?

2009-03-02 @ 19:35:47
URL: http://sarax.blogg.se/
Postat av: Sara

kanon :) kul med lite variation också! :)

men vem är jenny?

2009-03-02 @ 22:32:34
URL: http://sarax.blogg.se/
Postat av: Sara

ah, ja då vet jag :)

jaa har dansat, men nu hoppar jag nog över dansen tills cissi kommer tillbaka, inte lika bra utan henne :)



har du kryat på dig från förkylningen?

2009-03-03 @ 19:51:18
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0