plumsa.

Det råder snökaos nu igen.. plogbilarna verkar totalt översnöade och vädret har haffat greppet om vägarna. och det snöar än.

"Men när solen kommer fram kommer det bli riktigt fint!", upplyste pappa mej om mitt på dagen när jag satt och trätade som mest... och han har väl kanske rätt. Det är bara det där väntandet som tar på tok för mkt tid.

I fredags efter jobbet hade jag en super trevlig middag på Gk's tillsammans med Sanna och helena, super god mat o bästa sällskapet. Flera timmar i streck satt vi där o bara åt, hur mkt som helst kändes det som efteråt. Mysigt med såna tillfällen.

Såg schlagern igår o fyfan i helvete vilket jäkla jytter. Om melodifestivalen har varit dålig förr så var det kasst igår! Sedvänligt gick fel låtar vidare och jag vill ha luuke o Björn tillbaka.

Idag i vädret lyckades jag tillslut tråkla klart två mössor innan jag tog med mej faderskapet på pace mitt på dagen. Skön sysselsättning när utomhus aktivitet kändes förgäves, och skottning är inte favvosysslan direkt.

Lagade panerad torsk med spenat till middag idag o nu sitter jag o väntar in spinningen som börjar kl.18. Därefter blir det att stressa hem till bingolotta, för victoria her self har nämligen införskaffat sej en liten lottsing. Jag känner på mej att ngt stor är på g (;

tjingeling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0