Söndagen.

Ny duschad och hemkommen från spinningen. Slagen av världen då jag såg 1a februari på närvarokortet. Februari, redan!? Nåväl, trotts att jag inte riktigt hängt med i tids-svängen så är jag ändå väldigt nöjd över beskedet ... snart vår.

Dagen var rätt seg startad idag .. tog ett tag innan jag verkligen tog mej i kragen och gick ut i det kyliga vädret. Riktigt bet i kinderna idag .. men solen sken och det var ett perfekt promenad väder när jag väl fått upp farten. Blev en prommis på hela 2½ h ...

Väl hemma lagade jag lunch/middag bestående av palt och fläsk, kanske inte vad alla 20 åringar lagar till söndagsmiddag .. Men det var gott och gav mej maximalt med med energi till spinningpasset :)

Blev just serverad te av älsklingen, så dax att koppla ner här nu. Vi ska upp tidigt imorgon för att åka till gävle och lämna en soffa till Linkan. Gäller att vara på allerten så man hinner med ngra butiker på köptet (;

Tjingeling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0