Tussar.

Minusgrader så det står härliga till den här tisdagsmorgonen. Solen skiner idag med, lika som igår och pappa hade mer än rätt; Det blir väldigt fint ute när solen väl är framme. Men soligt väder den här tiden på året innebär också oftast en massa minusgrader ... inte lika poppis.

Sitter med mina tussar på fossingarna nu, super varma alltid. Spelar ingen roll hur kall jag är om fötterna så blir dom varma på ett litet kick när jag stoppar in dom i tussarna som mamma har gjort. Hon var duktig min mamma! :)

Ska strax åka iväg på pace en liten sväng innan lunch sen får vi se vart dagen tar mej .. kanske blir ett besök på handarbetsboden idag igen. För ngt måste jag ju ha att göra ... mest hela tiden tack (;


Längtar efter golfsässongen gör jag också ... komigen våren, sätt fart snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0