och en ny vecka tar fart.

Helgen har swishat förbi igen o måndagen slog mej hårt i pannan...

Slagerkväll i lördags. Ingen förbättring sen senast men jag sitter lika fasstklistrad för det, melodifestivalen får man bara inte missa! Hur bedrövligt det än är  ....
Spenderade kvällen med moster faktiskt.. mysigt. Där satt vi med våra stickningar i knäna samtidigt som vi trätade på petra mede. Hur skrikig o dryg hon än må vara så var hon faktiskt riktigt snygg i lördags, så kanske var det ett plus då. :)

Igår söndag kräkte snön ner på förmiddagen. När det lättat upp mitt på dagen knöt jag på mej joggingskorna och gav mej ut på en joggingtur runt kyrkis. 12 mitt på dagen o dom har inte plogat runt sjön än!!! Förbannad var jag där jag snubblade fram, vrikade fötterna o slirade ikring. Tur var att ngn gått före mej med spark så jag kunde följa den stigen. Men det är inget jag rekomenderar, vänta istället till halv ett så är kyrksjösträckan plogad o fin.. sånt jäkla oflyt.

Jag o andreas åkte senare upp till stocksbo o hälsade på. Avslutade dagen med en pizza från gamla stan'. Pizza är verkligen gott de gånger man verkligen är sugen på det, då ska man passa på vettja.
Efter degklumpen somnade vi båda framför tvn ...
Efter jag vaknat satte jag igång med att göra lingonsylt och göra rent vardagsrumsmattan  med en klädruller, världens projekt vill jag lova. Men den vägrar bli ren varje gång jag damsuger den och det stör mej lika mkt varje gång. Därför fick klädrullern bli mitt vapen igår. Men tyvärr känns det som ett evighetsprojekt då mattfan aldrig blev kliniskren. Men skamm den som ger sej... :)

Måndag idag o jag ska klä på mej spring kläderna .. andreas sover så då hinner jag ett varv runt sjön innan han vaknar (: sen får vi se vart dagen bär mej ....


Kommentarer
Postat av: Sara

haha nej det är inte min favoritsysselsättning direkt, men bara att göra det bästa av det :) dröjer iaf två veckor till nästa vända nu!



jag beundrar verkligen er som är ute och springer mitt i vintern! iofs är jag ingen höjdare på att springa ens på bart underlag men snö och is... nää jag fattar det inte :)

2009-02-23 @ 18:15:32
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0