Men ser man på!

Tummen är ur röven o ett inlägg på väg ...

Inloggad o klar här i blogg världen o jag var suuuuper säker på att bilderna sen gbg o sthlm var inlagda på datan för längesen. Men vad händer!? Inte en bild finns att hitta, o alla är bort raderade från kameran! Det kan inte vara saaaaaaaaaant.

Så istället för att bjuda på några riktigt härliga försommar bilder ska jag se till att fota shoppingen istället, senare i eftermiddag. För nu är jag mitt uppe i storstädningen, lagom syssla på min lediga dag.... :)




Igår slog jag äntligen till på dessa godingar. Vita vackra och otroligt söta Calou clogs.

Dagens spenderar byxor har däremot resulterat i en shakimatta, ett stort äntligen även över det inköpet. Den kommer verkligen användas flitigt framöver, återkommer med betyg på den (;

Även ett frisörbesök på morgonkvisten har jag hunnit med idag på lediga dagen. Känner mej ny och fräsh i håret igen, skönt :)

Hörs senare med mer sommarshopping*



Kommentarer
Postat av: Moa

Omg! Wtf! Ett inlägg! I can not believe my eyes!

Om du har hög statistik eller vad det heter (många besökare) så är det jag som kollar till dig flera ggr om dagen så är det jag från mitt jobb som ibland inte har så mycket att erbjuda :)

2009-07-08 @ 15:41:59
URL: http://mbjornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0