Natt.


Ett stressigt inlägg på tok för sent på dygnet egentligen.

DAgen har varit väldigt effektiv faktikst. Började med morgon promenad, mysfrukost på bron i morgonsolen, sen på med städförklädet och gasade på ritktigt ordentligt med städ-donen innan klockan slog tio och det blev dax för ännu en arbetsdag. Jobb sen fram till klockan sex och sen kvickt hem för att möta upp en härlig släkt med underbara barn!

Halvsysteryster är här på besök en vecka så tillsammans med hennes familj. Så väl hemma möttes jag av nybadade barnkramar och hungriga magar. Räkfrossa nere på golfen var kvällens aktivitet. Super gott o mysigt... Egen trubadur som underhöll delvis, däremellan fixade guldbarnen sången. :)


Räkfrossare

     
 
Farfar'n fixade glass till barnen förståss :)


Idas sommarvisa :)


Grannen ann-chalotte fyller 40 år idag, så efter räkorna stack jag och pappsen direkt över till henne. Var jag inte mätt innan så blev jag defenitivt det efter det besöket... Massa massa tårta. Det är lixom sånn mat som man aldrig får nog av... (heller). typiskt min mage .. non stop.

Men nu, ner i sängen fortast möjliga.
Natti*


Kommentarer
Postat av: Therese

Världens vackraste tös!

2009-07-15 @ 10:04:04
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0