Snabba ryck!



Egentligen skulle jag ha lagt upp massa massa bilder sen göteborg och stockholm, plus visat shoppingen. Men tiden är knapp och blogg.se är verkligen inte snabb. Istället passar jag på att berätta att i mitt snabba liv händer det grejer från den ena timmen till den andra. Idag 17.00 bokade vi visst biljetter till mallis, jag o A.... och vi åker nu, om 30 minuter rättare sagt. Flyget går 07.00 imorgonbitti....

Hej o hå mellan pattar o lår! Det gäller att hålla i sej i min värld, det är en sak som är säker :) Ni får hålla till godo en vecka till innan jag återkommer med ett inlägg fullt med bilder! Då också från mallis såklart!

Ha det så himla bra här hemma så länge, ses snart! :)
CIAO*

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad hände med Kroatien?



PUSS

2009-06-02 @ 12:25:16
URL: http://tessielessiesdagbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0