Mallgyrka!

Vahey! Hemma och landad på riktigt efter först en vecka i gbg/sthlm o sen en kvick ompackning i resväskan för att stressa i väg mot en semester vecka på Mallis. Sååå, dax att försöka jobba ikapp mina missade inlägg här kanske .. Börjar med Mallgurka! :) Blev en riktig sån där njutsemester ni vet, massa sol, massa bad, massa glass o massa degning. Skönt på sitt sett men mejsjälv blir full av överskottsenergi o vaknade före tuppen (och innan frukost öppnade) nästan varje dag .. ett tecken på en överaktiv vardag kanske? Hur som helst så har vi haft det alldeles underbart där borta .. njutit till fullo. Kom hem i tisdagskväll och sedan dess har jag dragits med ngn släng av mallorcasjuka. Uppblåst knorrande mage, ett bajseri som inte är av denna värld och dundrande huvudvärk ... Ovant tillstånd för mej, förutom magen då som allt som oftast krånglar. Men inte på det här visset.... hoppas jag blir bättre till imorgon bara, annars blir det farbror doktorn :/

hur som helst tror jag att det är bäst om bilderna får tala för sej själva :) Nästa inlägg uppdaterar jag Gbg/sthlms trippen plus shoppingen, lovar ....


Lunch vid poolresturangen


Middag på stranden


världens svettigaste Spinningklass


blommor


Havets böljande blå


Längst strandpromenaden





Vi åt världens godaste sushi längst ut på piren


Vattengympa, hej o hå


A svalkar sej lite


Vi åt en äcklig sushi


Semester :)


Utsikt över kanalerna från balkongen


Vem kan segla för utan vind? Vem kan ro utan åror? Vem kan skiljas från vännen sin, utan att fälla tårar?


Många mysiga middagar


barnen badade











Sista kvällen fick jag äntligen mina musslor som jag längtat efter hela veckan. hade dock inte räknat med detta enorma lass.... Kanske detta kan förklara mallorcasjukan?


Glass i  mängder dag ut o dag in, det hör semestern till!

Regnet verkar ha fasstnat här hemma över gräddhyllan, jag vill ha sol o sommar sverige. hur som helst så har jag iaf bakat äppelgrottor och suuuper goda blåbärsbullar idag. Kanelbullar fasst med blåbär alltså ... Kom o fika med mej vettja! :)

Studenten imorgon, hoppas på sol då verkligen! Innan jag ska titta på det tåget ska jag försöka hinna med att frisera Andreas någorluna, plantera blommor och gärna spela lite golf... Morgondagen har en hel del att bjuda på minnsan. Även studentmiddag och annat mys :)

Tjingeling*




Kommentarer
Postat av: Sara

man blir ju inte aaalls avundsjuk av att se dom där bilderna, neeej nej nej :)

2009-06-11 @ 21:26:20
URL: http://sarax.blogg.se/
Postat av: Moa

Vad blondis du är! Najs bajs att vara i värme, jag har dock glömt bort känslan i de isande vindarna här i hufvudstaden...

2009-06-12 @ 08:26:19
Postat av: Anonym

2009-06-15 @ 18:17:23
Postat av: Maddelutten

Du är så vacker kvinna!! :D

Underbara bilder, nu längtar man bort igen.. :p

2009-06-15 @ 18:18:02
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0