Ingen reklam tack.

en ny arbetsdag väntar o jag sitter här halvt förberedd. Alltså, halvt påklädd/avklädd, halvt tovigt hår, halvt ren o halvt påväg ut genom dörren. Ni vet det ser ut som det alltid gör när jag ska göra ngt. Ett hemst virrande mellan golv o tak med ett guldfiskminne som förvärrar hela prociduren. Passa tider har aldrig riktigt varit min sport, kommer förmodligen heller aldrig bli ... 1 minut i brukar gälla allt som oftast :)

Arbetsdagen igår rullade på bra, skapligt mkt kunder för att vara vardag .. bra kunder för den delen. Bra kunder eftersom dom handlade mkt o många gav mej fria händer. Det är roligt med sånna. Oftast är det halvvuxna grabbar som handlar kläder cirkus en gång i halvåret o är öppen för alla förslag i världen. Dom provar det jag ger dom i handen och är lika glad ändå trotts att jag trängt på dom alldeles för små brallor ... Härliga människor! (;

Som vanligt känner jag mej lite malplacerad där i butiken. Då jag int ehar ngt krav att jag måste bära butikens kläder klär jag mej alltid i det jag känner för just för dagen, som vilken dag som helst lixom. Just för tillfället har jag inte många plagg från vårat nuvarande lager och det jag äger är kortärmat och linnen... Det funkar inte riktigt nu i minusgrader.
Igår fick jag minst fem förfrågningar vart mina brallor kom ifrån och om vi hade min tröjja på lager. Alltid lika pinsamt att ge svar på dom frågorna... dummt känns det!
Så idag tänker jag rulla in mej i en fiftyfifty banner och ett par resterödstrosor ovanpå. Kör nog även med resterödsbehån som huvudbonad, o fan om någon frågar vart skorna kommer ifrån!



kycklingdräckt?

Kommentarer
Postat av: Sara

måndag blir perfekt :)

hahah jaa, skulle ju inte skada om man hade lite smidighet och balans och kunde stå på ett ben i mer än en sekund :) vi får ta å öva på det där :)

2009-03-07 @ 09:46:02
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0