Intressetest.

Har precis gått igenom en hel hög med frågor på ams.se intressetest. Dax att välja högskola nu, igen. Lyckligtvis känner jag mej inte helt lika vilsen som jag gjorde förra året vid den här tiden, men har fortfarande ingen direkt koll på min framtid. Det börjar bli frustrerande, men jag vet att jag inte är ensam. Hur sjutton ska man kunna veta vad man vill syssla med om tre år? jag tror inte på dom människorna som påstår sej vara helsäkra på den saken ... det kan inte funka så. Varför är det isåfall inte så för mej? Jag skulle egentligen kunna sätta mej ner o plugga vad som helst egenligen. Jag svajar från allt mellan himmel o gjord. Pa konsulent, hälsopedagog, massageterapuet, stylist, make up artist, frisör, trädgårdsmästare, förskolefröken, Lärare, idrottslärare, fastighetsmäklare och varför inte golfproffs?
Skulle kunna fortsätta med listan hur länge som helst, men inser att det är dax att jag börjar begränsa mej snart ...
kan inte någon bara välja åt mej?
Lika svårt är det med val av ort att läsa mot eller i...
Stockholm, Göteborg, skåne, gävle eller brasilien? Hela världen står ju till mitt förfogande. Fan, jag kan inte hatera så otroligt stora möjligheter och fria händer. kan jag inte bara bli..... bäst? haha :)

JObbade inte en endaste minut igår, så passade på att pyssla med lite annat nödvändigt. Körde funktionella styrkan på stark över lunchen och fixade sedan med lite papper på arbetsförmedlingen plus besökte ett för mej helt nytt dagis. Får väl se vad det ger, förmodligen inte så mkt men ngn dag sådär ibland skadar ju verkligen inte. Red som planerat på kvällen och följde sen spårlöst på tvn innan det var dax att natta.

Startade idag med samma lika morgonprommis som igår tillsammans med sara. Lika förbaskat halt var det och jag var riktigt nära att störta ner på rumpenstumpen idag.



på tal om det gjorde jag en riktig störtdykning under en gran i 'skogsbanan' i järvsöbacken i lördags när jag fick min lektion av Martin. Hade rätt rejävla problem med att få upp baken då också, den vägde verkligen som bly.

Kommentarer
Postat av: Carro Eriksson

Hihi :) Jomen det känns riktigt bra :) Kör runt här och är farlig på vägarna :P Hur är läget upp i ljusdal då? :)

2009-03-17 @ 15:43:05
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/
Postat av: M a d d e l u t t e n

haha, sötnos! =)

Ja jag känner mig lika förvirrad som dig..

Och man vill ju absolut inte plugga till något och sen upptäcka att det inte finns något jobb.. :S

Jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv.. Till skillnad från dig som verkar ha en miljon idéer =)

2009-03-17 @ 16:56:40
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag bestämmer att du ska bo i gävle, och plugga frisör i Falun .. lagomt att pendla : )



PUSS

2009-03-19 @ 20:17:31
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0