mot snötäckta toppar.

Då var helgen har igen och veckan har swishat förbi i en jäkla fart!
Sanna har varit hemma fram och tillbaka så blev en heldag med henne i onsdags, så mysigt och så roligt att ha henne nära om en för en kort stund :)

Fredag idag och morgonpromenaden var sådär vårvinter härlig igen! Snön/isen hade smällt bort från vägen och minusgraderna bet inte ett dugg i kinderna.
Åt frukost och satte sedan igång fixartrixar motorn. Var baksugen så smetade ihop en tiger kaka innan jag satte mej ner vid symaskinen. Mätte, klippte och tråklade och resultatet ser ni här nedan :) En ny påsväska som kommer till perfekt användning just idag faktiskt!

För om bara ngn timme så styr jag och faderskapet kosan mot fjällen. Blir en far och dotter weekend i helgen alltså! På både gott och ont kanske ... Men jag ska försöka behärska humöret så kanske kanske vi lyckas hålla samms, åtminnståne till frammåt åtta ikväll ...

hur som helst så fick ajg mitt efterlängtade paket igår också! Berättade ju förut om att jag lyckats ropa in ngt på Tradera, en peak jacka närmare bestämmt. Och igår flyttade den in i erhardssonska huset :) Den duger gott o väl att ha i backen nu i vår, ett riktgit fynd. 339 kr för en peak softshell är inte illa pinkat det inte ... :)





Väskan den blir perfekt nu till fjällen, fylld med kamera, laddare och lite annat smått och gott :)



Ska fara upp till guldtanten med min tigerkaka nu, så hon har ngt att smaska på i helgen :)
Min älskling mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0