Sammlad.

Ny duschad men fortfarande rödrosig sitter jag här, ny sprungen och hungrig på lunch.
Pappa ringer precis o det blir pens och lax idag, snacka om uttjatad onsdagslunch .. memne, jag är hungrig så det får duga :)

Klippte samt färgade håret igår, ytterligare en nyans åt ngt håll, ljusare tror jag men är inte riktigt säker .. beror lite på vilket ljus jag står i :) Tror jag blev nöjd .. men bestämmer mej inte än, måste tvätta ur alla produkter först. Inte van att ha så här mkt klet i ...

Åkte iväg på afron efter frissan. Blääää, så tråkigt det var o så omotiverad jag kände mej. bläbläblä.
Tror nånting hände där mitt i allt stampande och slängande för resterande kvällen kände jag mej grymt irriterad på precis allting. Kände hur dumt jag betedde mej och hur ilsken jag var innombords utan ngn som helst anledning! Varför? Hel okontrollerad irritation bar ajg ikring på, så bestämde mej tidigt att det enda sättet att råda bot på min ilska var att gå till sängs, tidigt.

Vaknade upp strax före sju idag o allt var tillbaka till det normala, jag var glá igen ... tur :)
Vette sjutton vad som hände med mej igår kväll, hormonsvängningar, är det så det brukar kallas!?
aja hur som helst så blev det relativt kortvarigt, tack o lov för det!

Morgonpromenade runt sjön var iiiiskall idag, fy bubblan! Hakan frös o orden hade stora problem att trassla sej ut genom de stela läpparna när vi skulle försöka föra vår vanliga konversation .. våren?!

Grejjsade på lite här hemma efter frukost och sen tog jag med min käre granne, Harhäng på en springtur. Jobbigt och kallt till en början. Rejält varmt och skönt efteråt. :)

Dax att lätta och möta upp pappa nu, matmatmat!
Resten av dagen har jag lite grejjer att styra upp, blandannat har jag fått en ny idé i huvudet som kan behövas få göra utlopp ... men, vi får se hur länge jag kan kontrollera mej :)



Pedalen i botten idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0