som en nötkärna.

helt slut som artist just nu!

Sätter mej på rumpenstumpen för första gången sen halv fem ikväll, den här dagen har verkligen rullat på i non stop.

Började jobba halv åtta ute på dagis i hybo. Fick hoppa in som idrottsfröken där mitt i alltihop o köra ett gympapass med 5-6 åringarna. fortsatte sedan med vanliga dagisrutinerna. Slutade vid tre och får hem i solskenet och tog mej en liten promenad tillsammans med wallevoffsingen.
Vinkade adjö till pappsen som lämnade mej för fjällerna även denna helg och for själv hem för att få i mej lite mat i magen.

Lixom alltid blir klockan fem alldeles för fort på torsdagar och stressen tar över mitt liv. Raffsade ihop mina prylar och for iväg till mina barngympa grupper. Madde var sjuk idag så jag hade en himla tur som fick tag på Sara så hon kunde följa med och assistera, tusen tack verkligen! :)

Kom inte hem fören halv nio och drog direkt fram skurtrasan och sen dess har jag hållt på. Dammat, dammsugit, torkat golv o vädrat mattor. 2 timmar exakt tog det och jag körde runt med en jädra fart för att bli klar innan natten rammade på.
klar är jag och slut blev jag ... total slut. Känner att jag verkligen behöver få sova nu för att orka med dagen på dagis imorgon, börjar 07.30 igen ...

Namnsdag har jag idag med förresten o har verklilgen blivit uppvaktad ut över det vanliga! Namnsdagar är ju egentligen inget utöver alla andra dagar, inget som bör uppmärksammas speciellt mkt heller. Men hela dagen har jag blivit överöst av grattulationer, främst av alla barnen runt omkring mej förstår. Och klart det värmer i hjärtat och gör mej glad :)

Pappa och storebror överaskade med en super fin blommbukett på köksbordet när jag koom hem från jobbet och på young dance fick jag en super fin knallrosa ros från en av mina superbrudar. Ni är så härliga :)

torsdagskraften är slut o natten får rulla över mej.
Tjing*



Kommentarer
Postat av: Carolin Eriksson

Hejhej! Hittade hit via Thessans blogg, måste bara säga att du har en himla fin blogg! Hoppas allt är bra :)

2009-03-13 @ 15:39:37
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/
Postat av: Sara

bara att ringa om ni behöver mer barngympahjälp :)



vad tror du om att ta tag i promenerandet till veckan? kanske redan imorgon om du inte jobbar? :)

2009-03-15 @ 19:43:46
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0