Afterski 2009.

Misson completed.

Strålande sol, i bästa vänners närhet, glada i hatten och ett hejdundrande kalas tredagar non stop. Vilken toppen helg det varit! Inget annat än bilder kan sammanfatta helgen, men dom är itne installerade än så ni får hålla till godo :)

Efter en helg som resulterat i nersatt imunförsvar har jag såklart fått en smäll av förkylning .. halsont. Men tror mina huskurer togs i rättan tid, för känner mej redan mkt bättre. Skönt, för sköna maj har tågat in och jag vill vara på allerten :)

Nya planer än på g i victoria erhardssons värld, gäller att spinna på medans man ändå är i farten lixom. Blir en göteborg tripp ner till anneli den 21 och antingen innan eller efter kikar jag in i hufvudstaden. Kul att ha något att se framemot... vänner vänner vänner. Hoppas på några dagars jobb innan den trippen bara, inte läge att dra på sej spenderarbrallorna efter helgen direkt ...

Hur som helst jobbade jag ute i hybo igår, mysigt att träffa barnen igen. Idag lär jag sätta mej ner och fixa klar koregrafin till deras danser dom ska köra på tema avslutningen, vill inte göra dom besvikna när dom är så taggade. :)

Annars är det en helt hög med tvätt som måste köras, golfbanan bör invigas och diverse ärenden bör utföras. Min födelsedag närmar sej o nybakade bullar är ett måste .. men dom får vänta ngn dag till :)

5 maj idag, och ingen annans en Isabells födelsedag faktiskt! Grattis grattis tjejen! :)


Kommentarer
Postat av: ISABELL

nawh tack :D och om två dagar blir du också ett år äldre. helt otroligt vad åren går fort!

2009-05-05 @ 13:00:36
URL: http://isabellphe.blogg.se/
Postat av: Therese

Helgen då du är nere och hälsar på Anneli i Göteborg så spelar Kalmar mot Gais på söndagen, om ni är sugen på att se fotboll ; ).



Puss på dig!

2009-05-06 @ 13:22:43
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0