Aldrig förr.

Efter långpromenaden med Sanna igår blev det inte många barn gjorda, eller många knopar knytna....  Inte mkt vettigt gjort åtminnståne då jag satt hos frissan mellan 14-17. I stolen nedanför Frida på syrran och jag närmare bestämmt för att göra lite smygreklam.. :)  Nu är jag verkligen blond, rakt igenom och jag är nöjd faktiskt. Än så länge känns det bra åtminnståne, måste vänja mej lite bara,

Räkor och jordgubbar i gott mys sällskap i form av A och lilla Evelina avslutade onsdagen :)

Imorse däremot stog jag i köket och kokade ris till sushi kl 06.00. Hann precis klart till sju då det var dax att möta upp sara för morgonpromenad. Och vilken skönt väder det är om mornarna nu, alldeles perfekt! Dock lite tung luft idag, pga av regnet som hängde i luften, men det gör inget. Mina växter behöver vatten för att sätta fart at växa nu, så lite regn skadar inte....

Frukosten åt jag ute i solen på bron idag, för första gången i år! mysmysmys synd bara att min käre pojkvän inte har morgontuppen som bästa vän, vore lixom en liten poänghöjdare att ha sällskap i morgonsolen.

Frammåt nio knöt jag på mej gymkläderna och åkte på pace och därefter sullat på med det mesta. Packat, gjort klart sushin, packat igen, flängt runt och ätit lunch. När allt var klart hann jag även med en runda på måga i stört regn innan det var dax för avfärd....

Just det, jag sitter ju lixom på tåget påväg till göteborg. I sällskap med godingarna, Sanna&Helena. Vi våldsgästar Anneli över helgen och drar som sagt vidare upp till Rebecca på söndag, jag o sanna åtminnståne.

Vi passerar precis skövde nu och jag har faktiskt aldrig varit så här långt söderut, inte vad jag kan minnas åtmisståne. Spännade med Gbg! hohooooo, nästan som ett annat land. Eller? haha :)

Hur som helst har tågresan gått himla fort, två timmar först i x-tåget till gävle, kvickt byte där vidare mot sthlm 1½ timme, en stunds väntan och nu är vi alltså påväg mot slutmålet. Tiden ha rusat iväg på det här tåget också, mkt pga utav att jag suttit i samtal med Sj's internetsuport halva resan då den tekniska halvan av mej strejkade och datan lika så. Men nu ääääntligen är mitt internet igång och jag kan se Bonde söker fru, viktigt viktigt! ;) Dessvärre vet hela vagnen om att vistoria erhardsson sitter på stol nr 30 och att hon har väldiga problem med sin dator och att hon är ett teknisktmissfoster med extremt norrländskt tal. "nu bliddere nå här"
Men det är väl så det brukar vara när jag är på resande fot, jag lixom märks pga av mina missar .. kul!

Såklart sitter ett ölrapande äckel brevid mej och stinker illaillailla. Men så är det väl alltid, så jäkla typiskt ... Han gapar mer o mer för varje minut som går och slutar han inte rapa snart kommer jag lägga en pizza här i mittgången. Bäst han lägger av ....

En halvtimme kvar till götet nu!


Kommentarer
Postat av: Stina

Trevligt resa !!! :D

2009-05-22 @ 23:33:37
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0