Black out.


En lång promenad tillsammans med Sara täckte upp en stor del av min eftermiddag igår, därfter matlagning och mer jobb med dans koregrafin. Vi var effektiva igår, jag och Madde så vi satte dansen nästan på engång. Skönt att den är klar nu så slipper vi göra tjejerna på kidsdance besvikna ikväll. :)

Hellebelle min solrosknopp tog mej med upp på slotte där det vankades teaterföreställning. Var eleverna från skolan som satte upp sin årliga föreställning o guu så diktiga dom är! Alltid lika roligt att se, även om själva spelet är aningen för mörkt och tragiskt för mitt tycke, men skådespelarna är grymma! :)

Bev en lugn avslutning på dagen, framför tvn och Hulken med stickningen i knät. Jag förstår inte vad det var igår, en onsdag-lillördag och bara skit på tvn efter nio?!

Hur som helst sov vi med persiennerna uppdragna inatt och det gjorde verkligen susen. Studsade upp en halv timme tidigare än vanligt t.om om knatade runt på morgonpromenaden tillsammans med sari*
En skön frukost efter det och sen har jag spenderat förmiddagen ute i hybo och dansat loss med eleverna där. Sista träningstillfället idag innan föreställningen på måndag, och som satte den riktigt bra! Jag blir så stolt! :)

Svettig är jag hemma igen, tuggat i mej lite mellanmål och det är dax att åka iväg på stark, funktionell styrka. Sen måste jag verkligen rycka tag i storstädningsoverallen och göra ett ryck här hemma. Fräsht och fint är prio ett innan den här dagen är slut.... Ärenden har jag också, som alltid.

Tjingeling *



Dax att fixa klart inför utlandsresan idag också kanske? Vi vill bli bruna o fina igen :)


Kommentarer
Postat av: Therese

När var det ni skulle åka?



Puss & kram

2009-05-14 @ 19:10:53
URL: http://tessielessiesdagbo.blogg.se/
Postat av: Therese

Vi åker den 4 juni väldigt tidigt : ). Jag kanske känner din doft på Arlanda då ; )

2009-05-14 @ 22:06:00
URL: http://tessielessiesdagbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0