Som en evighetsmaskin.

Runt, runt , runt och det är söndag, igen. Undrar hur många söndagar jag varit med om i mitt 21 åriga liv egentligen? Ganska enkel matematik ifall jag skulle vara n yfiken,  ca 1092 st ungefär.... plus ngra till. Det är en hel del faktiskt ...
Konstigt med söndagar, dom slöar ner och allt som oftast regnar dom bort.
Nu regnar det lyckligtvis inte idag .. inte än. Men endå känns det sådär typiskt söndagigt. Jag har frullat läänge, myst ikring i morgonrocken och sen spenderat en timme nere i tvättstugan. Söndag.

Helgen har varit intensiv vill jag lova. Fredagen avslutade veckan med 3 års kalas som sagt.. Världens gladaste treåring var det som trampade ikring på nya cykeln från farfar hela kvällen :) Han börjar bli storkille nu, tiden går undan och visar sej på de små .. Dom bara växer o växer. Själv känns det som att man stannat, vilket kanske är tur då det som väntar är rynkor o skrallt. :)

Blev tidigt i säng på fredagkvällen och klockan ringde 05.00 morgonen därpå. Jag stängde av i sömnen och sov näääästan över bussen som gick halv sju. Det var dax att styra kosan mot en heldag i falun igår. Träningsconvent helaste dagen med massamassa olika pass att välja och vraka ibland.
För min del blev det aerobic, Latino fiesta, rygg core, dance aerobic och avslutningsvis funk aerobic. Fem pass under hela dagen alltså och en förkylning på det. Men hade riktigt kul på de flesta passen och  är nöjd med dagen! :) Fick en hel del inspiration som jag ska försöka använda mej av i mina pass... Imorgon blir det iaf Funk med mina rid&häst elever, dax att dom får dansa av sej nu :)

Vi var hemma kvart över sju och efter en dusch och lite mat i magen mös jag sedan resten av kvällen hemma hos familjen Kämpe, med framförallt Stina då som varit hemma från gävle under helgen. Fick världens supersötaste porslinskanna av henne, kommer bli perfekt till sommaren, tack sötnos!

Dax att hoppa i golfskorna och rulla ner baggen på golfen nu, tänkte ta och inviga banan idag faktiskt .. innan regnet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0