sommar sverige.

många dagar sen sendaste inlägget, så skuttar in med en snabbis. Göteborg är avklarat och vi tuffade in på centralstationen här i stockholm igår kl 19.10. Här stannar vi nu till torsdag då det bär av hemmåt till färre affärer, mindre gator och kända ansikten. :)

Göteborg var verkligen toppen! Vi har haft det super mysgt där nere hos världens bästa anneli! Och göteborg flög rätt in i mitt hjärta. Varför har jag aldrig varit där förr? Aja, den här gången var verkligen inte den sista :)
Mkt gott i magen, shopping, kullersten och vackra vyer har fyllt dagarna. Underbart!

Vi blev alltså kvar i göteborg en dag extra vilken faktiskt bara var posetivt. Hann vi se än mer göteborg, och mys vid kanalen!

Stockholm nu istället, folk ööööverallt och inte massa söta spårvagnar. Shopping och strålande sol istället väger vl kanske upp det. Men känns faktiskt som att det räcker med affärer nu, jag vill in tese mer kläder på galjar. haha :)
Jag överträffade mej själv idag när jag haft rätt bra pejl på stan och int elett mej o sanna vilse en endaste gång. Jag har hittat helt enkelt! galet ...

Imorgon är rebecca ledig, så hoppas på lika perfekt glassväder som idag. För då vill jag bara se den fina delen av stockholm, den jag lixom aldrig har lyckats hitta :)

Fin shopping kommer jag hem med, det enda jag saknar i min påse är en ny klocka .. men det verkar vara hopplöst...

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag längtar efter att få läsa allt om resan och se dina investeringar : )



ses i helgen hoppas jag !! PUSS

2009-05-27 @ 23:38:05
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Carolin

Götet är så himla mysigt! Nästa torsdag intar vi Ljusdal, vi kanske ses på byn ;) Kram!

2009-05-28 @ 21:21:38
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0