Spralligaben i vårblåst.

Äntligen äntligen äntligen , back on track och förkylningen får åter lägga sej på hyllan!

Dagen började med en morgonpromenad, så skönt det kändes att äntligen få komma ut o andas morgonluft. Det är som ett piller, sätter fart på hela kroppen och ger energi för hela dagen. :) Frukost och lite pyssel här hemma innan sara plockade upp mej. För första gången iår sprattlade jag ikring på måga. Och det var så otroligt skönt att känna att varken kondisen eller benstyrkan försvunnit, löprundan blev faktiskt enkel .. Jag var lite orolig innan faktiskt, när träningen stått stilla 1 ½ v pga förkylning. Gjorde ngra glädjeskutt där på spåret, härligt härligt! :)

Efter måga åkte vi på Delins, det ska till att lagas storkok här hemma ikväll. Flera rätter och många matlådor är det tänkt. Perfekt att ha hemma när tiden krymper i min värld, vissa dagar tycks den lixom bete sej så :)

Lunchen  blev chili sin carne. sin, för det var utan köttfärs ... Varför jag skippade den förstår jag inte så här i efterhand, för vanlig hederlig chili con carne är ju faktiskt hur gått som helst .. menmen, gjort är gjort o det görs aldrig mer igen :)

Dax att göra sej iordning för jobb nu, kanske hinner jag en sväng på rangen innan också .. Jag får hålla in racerknappen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0