tacksamhet!




Födelsedagen bjöd på överraskning efter överraskning. En super inspirerande kokbok från Helena mötte mej under inslagningspapperet. Massa goa temarätter, kommer bli väl använd i sommar! :)


Aven en påse med Hopplock från indien. Te, benörhängen och en spännande tvål :)


Vackra rosa blommor från A, luktar ljuvligt i vardagsrummet :) Och en supersöt kana ifrån Stina!


Kolla vad jäkla söt den är!


En jätte stor mårbacka pelagon fick jag från moster, den är sådär över stor. Nästan så man inte kan tro att den är sann. Sååå vacker!


Ett halsbandsur, med läderremmar och vackra detaljer. Från min älskade prins, jag kunde inte blivit gladare!!

Fröken ur :)

Ngra av mina överraskningar. Så mycket tankar bakom dom som verkligen berör. Dom prickade verkligen rätt, allihopa rakt igenom. jag är så tacksam! :)

Hur som helt, tillbaka till verkligheten...
Idag har varit en fröken fräkendag från start.
Hybo skola ringde mitt i frukost och det blev en stressig morgon. Mitt funkpass fick ställas in, då pengar faktiskt är viktigare än mkt just för tillfället ... Så Har fröknat mellan 09.00-17.00 idag istället. Barnen har verkligen vårspraller i benen som kan knäcka vilken fröken som helst! jag lovar er.... Blev en dag med mkt mkt utelek, skratt, trät, dansträning
och lite gråt. En rätt normal dag på dagis, fasst endå inte .. Totalt slutkörd vid hemkomst. Som tur var fick jag en välbehövlig bamsekram av A som gav mej nya krafter till matlagning och ridning.. Måndagen är så gott som slut och jag ska förflytta mej till det gula huset med snickarglädje nu.

Imorgon väntar arbete på fiftyfifty bland annat .. ses där :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Men åh så många fina presenter du fick !! Och kannan passade ju in perfekt : )



Idag får du skälla på Pauline på jobbet, håll koll så att hon tar bort larmen ;p

2009-05-12 @ 10:18:58
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Carolin

Det är tusen ggr roligare än spinning kan jag lova ;) Grattis i efterskott också,vilka fina presenter du har fått! Kramar!

2009-05-12 @ 11:25:53
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0