varm om örat.

Det är precis vad jag blir varje gång jag pratat i mobilen utan headset, skit strålning. För det är just precis vad som ligger bakom värmen...  Och ju mer jag uppmärksammar och tänker på det, ju hetare blir jag. Ngn dag när jag känner mej sådär extra smart och kreativ ska jag uppfinna ett enkelt, smart och smidigt headset. Ett som inte behöver vara besvärligt. Som det är nu är det rena rama trasselsporten innan jag hinner få få proppen i örat och svara. Sladden som i själva verket är ngra dm korvar ihop sej totalt och telefonen hänger och dinglar en cm ifrån örat. Förbannad blir jag, varje gång!  I-landsproblem brukar vara extrema, desamma gäller det här (; Och ge mej inget förslag på trådlösa headset, för det ger minst lika mkt strålining som att prata utan, det är bara en bekväm lösning .. sådeså. :)

Dagen har nått sitt slut och jag är nyduschad och t.om ren i håret. Det ni, det är vekrligen inte alla dagar i veckan .. bara torsdagar för att vara exakt. Då har jag totalrengörning, haha ;D

Efter funktionella styrkan idag satte jag mycket riktigt på mej städoverallen och gnodde igenom hela våningen. Från topp till tå är det nu kliniskt rent :) Skööönt! Blev klar lagom i tid så jag hann åka iväg o köpa en ny fin blomma till vardagsrumme. Sen har det varit kidsdance och youngdance kvällen lång. Vilka energiknippen till guldungar! Tjoflöjt vad dom tar kål på mej! Men härliga är dom, inget annat kan sägas!

Efter det tog jag mej en löprunda runt sjön för att andas lite frisk kylig vårluft. Kvar att göra för kvällen är nu att sätta ihop ett nytt träningspass tills imorgon. Ska nämligen köra pass med Några Naturare uppe på gymnasiet imorgon.... Har inte riktigt klart för mej vad jag ska hitta på.. men det brukar lösa sej tillslut. Gäller att alltid lita på sej själv och tro på flytet, ni vet (;

Dax att räkna igenom lite takter och låtar nu .. sen natti! :)



Kommentarer
Postat av: Sara

haha dom kommer med ikväll ;)

2009-05-19 @ 10:12:51
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0