allting i sin ordning.

Sådär, tillbaka och nerbäddad i sängen på berga höjden igen. Allt är tillbaka i sin vanliga ordning alltså. Dagen idag har gått riktigt bra faktiskt, chockerande nog! Mina kunder var super nöjda med deras behandlingar och tackade mej både en och fler gånger. Sånnt är så himla kul, när dom verkligen visar sin uppskattning och man ser att dom verkligen menar det. Det både värmer och stärker i lilla V's hjärta :)
Kom hem rätt sent på eftermiddagen, runt fem sådär och med tanke på att jag varit vaken sen 04.10 imorse så har jag haft en lugn hemmakväll.
Imorgon väntar en ny dag full av behandlingar, nya utmaningar och fler muskler som sätter käppar i hjulen för folk. Gäller att ta i med hårdhandskarna (; haha
Fick ett super fin surdeg av tobias i klassen idag också, den står och puttrar i kylen. Eventuellt ska jag baka den imorgon, spännande ... :)
Gonatt så länge*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0