annorlunda.

Sådär, dax att dra täcket under näsan och sänka ögonlocken. Dagen har rullat på relativt bra. Haft kluriga problem med under praktikdagen, många kunder med olika skador/smärtor/problem, det gör att man får tänka till lite extra sådär ... otroligt lärorikt!
Innan skolan imorse klev jag in i Åhlens julavdelning, jag kan helt enkelt inte hålla mej längre. Kom ur därifrån med en påse fylld med fint inslagningspapper inklusive band. Nu är det dax för julklappsjakten, på riktigt! oo vilka julkänslor jag har, o jag bara älskare! :) På väg hem från skolan stannade jag vid odenplan och köpte en fin amaryllis samt tre stycken hyasint lökar, så nu ikväll har jag pysslat och gjort fint... :)
Det hänger en förkylning över victoria erhardsson, tredje dagen nu o den verkar varken vilja bryta ut eller försvinna. En sånn där jobbig rackare ni vet, som man inte riktigt har kontroll över. Träna eller inte träna? Vila och kurera eller köra på som vanlig? Feber eller normal temp? Ont i halsen eller ej? fasen, imogon är jag frisk!
Det känns annorlunda att släcka ner i sovrummet ikväll. Älkade A sitter på planet mot thailand och ngn godnattpuss kan jag inte riktigt komma i kontakt med då ... :( Han har aldrig riktigt varit så långt ifrån mej ngn gång, hur ska han klara sej i landet långt borta utan mej lixom? Vem ska smörja honom på ryggen så han inte bränner sej tillexempel .. sånna där viktiga saker ni vet, som han behöver mej till. Hrm.. nä, jag ligger här hemma på bergahöjden och lyssnar på stormens riv mot fönstret och känner hur kylan drar där ute. Härliga november......

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Victoria!

Fin blogg som sagt!

Hoppas du är frisk nu och att du haft en bra helg!

Gulligt när du skrev om resan och att ingen kan smörja in hans rygg nu :P

Söt bild :)

Godnatt kram

2009-11-08 @ 00:07:59
URL: http://annakullberg.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Hej Victoria!

Fin blogg som sagt!

Hoppas du är frisk nu och att du haft en bra helg!

Gulligt när du skrev om resan och att ingen kan smörja in hans rygg nu :P

Söt bild :)

Godnatt kram

2009-11-08 @ 00:08:33
URL: http://annakullberg.bloggplatsen.se
Postat av: Madelene

Jag vill boka in en massagetid när du har tid något tag :D Kram

2009-11-08 @ 20:05:31
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0