fölängning.

då var det bestämt, här med är min sthlms vistelse förlängd från 27 november till nu 29 januari + 3 veckor till.... Jag avslutar den här utbildningen med ett massageterapuet diplom alltså. Om allt går som det ska vill säga. Men har man gett sej in i leken får man leken tåla, även fast den är för jäkla dryg ibland .... huvaligen. Nåväl storstads äventyret fortsätter ett tag till alltså. :)
Inga märkvärdigheter idag annars .. Somnade och pratade i sömnen när jag fick behandling idag, men det hör ju till vanligheterna så ... Förstår inte vad det är som blir helt totalt fel i min kropp när jag slappnar av, jag tvärslocknar på direkten o har sen jätte problem att få liv i mej själv. nåväl, död är jag då inte :)
Dansat afropower ikväll o bläää vad tråkig koregrafin är nu, nästan så jag kan kräkas på den. Samma lika, gång på gång ... visst hamnar jag i flow, men timmen känns oinspirerande och enformig. Hade hoppats på ett pass med step/styrka därefter.. men var visst bara jag som hade bokat. Svininfluensan tar kål på många träningsfantaster just nu, det märks markant nere på gymmet. Ska ni vaccinera er förresten? Beräääääätta för mej, för själv har jag absolut noll koll på vad som är bra eller dåligt angående hysterin. Hur ska jag göra? Spruträdd som jag är .. vaccin eller ej gott folk?
Fredag imorgon, slutar dock inte förens kl 16... Men fredagslunch på vurma i härligt sällskap lättar nog upp dagen :) Ska skynda hem sen för att avsluta veckan med stripchair!! kuuuul :D vet inte irktigt vart resten av helgen tar mej ... det återstår att se.
Nattinatt*

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att du fortsätter gå med oss :D

Jag ska vaccinera mig nästa vecka, är skiträdd för biverkningarna men de kan inte bli värre än influsensan. Bara man inte får någon läskig sjukdom!



Godnatt

2009-11-14 @ 00:06:25
URL: http://annakullberg.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Jag är också kluven till det där med vaccin.. Nyss hemkommen från Spanien och där känner ingen någon som har influensan. Inte heller i Mexico är den så stor som det verkat på medierna (om man pratar med vanligt folk). Men här hemma pratas det lika mycket om den som innan jag for.. ?

2009-11-17 @ 08:22:07
URL: http://sandrachristineaxelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0