ingen hoppar högre

än JAG! Wiiiiiiiiiiiiiiiihoooo! Sitter på x2000 påväg till Hudiksvall nu och hoppar o studsar som aldrig förr. Från och med idag är jag nu full fjädrad Diplomerad massör. Smaka på den va! haha :) Känns så otroligt jäkla skönt o jag kan knappt tro att det är sant. Victoria Erhardsson, massör kan jag nu titulera mej med, häftigt! :D Den här dagen har många gånger känts som otroligt långt borta och utom räckhåll. Många nervsammanbrott, hysteriska utbrott, totalt mörker, depression och uppgivenhet har flertalet gånger varit hinder för min väg. Så nära jag varit att givit upp, gång på gång... men lågan slockande lixom aldrig, och det är tack vara många av er! Ni som stöttat, peppat, gvit beröm och pushat mej frammåt i uppförsbaken, er är jag otroligt tacksam! Tuuuuuuusen tack alla, ingen nämnd ingen glömd får jag lov att säga, för ni är många som både medvetet men även kanske omedvetet bidragit till att jag lyckas hålla huvudet uppe.... Så tack! :)
På måndag börjar nästa utmaning, vägen mot terapuet. Den kommer knappast bli lätt den heller, men skam den som ger sej... nu jäklar! Jag ska bli ännu bättre. Jag vill kunna ge mina kunder maximal hjälp och proffsiga behandlingar, vill veta exakt vad jag pratar om och sysslar med. Det är målet, gäller att kämpa på! :)
Hade certifieringsprov idag mellan 11-14, var svårt tyckte jag .. men hoppas det går vägen, jag gjrode åtminnståne mitt bästa. Efter det hade vi avslutning hela klassen, alla 94 ny diplomerade massörer, 94 nya kollegor. Ballt :)
Sitter alltså på tåget mot Hudiksvall. Ska hem till min sköna böna Helena ikväll, mysa med glöggbuffe i bästa vänners lag. Jag längtas, snart framme :)
Imorgon blir det ett efterlängtat frisör besök hos malin, det är verkligen dax nu! ser ut som en påse skit .....
Önskar alla en underbar fredagkväll*
Vickan uppe bland molnen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte illa pinkat, Vickan! Grattis! :)

2009-11-28 @ 10:27:39
URL: http://sandrachristineaxelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0