jag fixare!!!! :D

Jag skuttar ikring av lycka, hoppar och tjuter och glädjetårarna rinner ner längst kinden... nåja, nästan åtminnståne. Överlycklig är jag i vilket fall som helst! Jag klarade det förbannade anatomiprovet och ingen är lyckligare än jag!!!! :D:D:D made my day!
Annars har dagen rullat på i bra tempo. Behandlade bröstmuskler på muskuleringen och hade muskelyoga innan lunch. Råkade dock somna sista 15 min på yogan .. farligt att lägga en erhardsson på rygg o be henne vara oaktiv, då slocknar hon på momangen. Duracellkanin passar bättre på fröken E. :) Anatomi resternade 3 timmar av dagen .. Tågat hem o sitter nu o käkar lite middag. Ska strax ner på gymmet en sväng, ikväll blir det julklappsinslagning och lite plugg antar jag..... tänkte bara medela att alla mina julklappar är inhandlade, nåväl förutom en. Men deeeeeeeeeee ni kallar jag framförållning ; hihihi
Rea fyndade i helgen :)

Kommentarer
Postat av: Anna

STORT GRATTIS :D



BRA JOBBAT!

2009-11-14 @ 00:07:21
URL: http://annakullberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0