lik förbannat...

glömde jag paraplyet hemma imorse! Drippet och droppet plaskade mej i ansiktet vägen ner till tåget och sedan såklart hela vägen inne i stan till skolan. Det regnar alltid inne i vasastan på hösten, det är en sak som är säkert. Trotts det svajar flickorna runt i öppna klackar, korta shorts och nylonstrumpbyxor. ajajaj, inget mode för mej att anamma, jag myser bra bakom min gigantiska halsduk, stickade mössa och ullkappa. Och gummistövlar såklart .... fast utan paraply det är jag, det lyxar nylonstrumpbyxorna med istället.
Haft tillämpad anatomi hela dagen idag, slutade redan halv två vilken var så underbart skönt. Kilade hem och drog på mej löparkläderna och stack ut på en runda. Var så längesen jag sprang och lika längesedan var det jag såg dagsljus ungefär. Blir dåligt med det under skoldagarna då vi tillbringar lektionstiden nere i axelsons källare ... :(
bytte om och åkte ner på gymmet en sväng också innan jag svängde in i centrum fram o tillbaka. Hittade en jätte mysig butik som jag inte sett förut, massa lantli inredning precis i min smak. Fyndade lite smått och gott. Bland annat sängkläder som var sååå fina :) Lägger upp bilder sen.
Resten av kvällen kommer jag spendera framför Halv åtta hos mej och bonde söker fru. Anatomi pärmen får bli nattsaga......
Har fortfarande lediga tider för behandling/ massage i helgen. Ta chansen vettja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0