lill-lördag.

Redan onsdag o hej vad det går mellan pattar o lår. Veckan riktigt kutar ifrån mej, gud så underbart! Snart är det helg o det blir dax för mej att hoppa på tåget mot norr och kära hälsingeland. :)
Spenderade hela långa efermidagen samt kvällen vid köksboken med anatomipärmen uppslagen strax under hakan. Flitens lampa lös och min hjärna brann... Fy sjutton, jag vill vara färdig nu! Jag vill joooooooobba! Men inte långt kvar, 29 januari ... pjuuuh :)
Det regnar idag igen hör jag, bäcksvart ute så har ingen chans att se. Men hör hur det smattrar mot fönstret. Varje dag regnar det o blöt blir jag. Springer ifrån paraplyt varje morgon, samma visa varje dag ... Ska försöka bryta den trenden idag faktiskt, ngn gång måste det ju faktiskt ske en förändring även i mina vanor :)
Frukostgröten är slut o det är dax att borsta gaddarna. Sedan väntar en promenix till tåget in mot stadskärnan.
Godmorgon*

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack och bock för väckning även denna morgon! :)

Vi planerar en kortis till Ljusdal i helgen med, lördagkväll - söndagkväll. Vet du nåt om Hellebelle och Sanna planer? Jag kan nog inte smita iväg nästa helg trots allt så jag tänkte att de kanske hade lite tid denna ist?

2009-11-18 @ 10:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0