sabado.

helg helg helg, underbara helg. Lååååååånga lediga dagar då jag kan göra precis vad jag vill härligt!
Trotts ledighet klev jag upp 06.00 då klockan så fint ringde, 1,15 h extra sovmorgon räckte bra faktiskt. Frullade och satte sedan igång med pluggandet ... Var flitig fram till klockan slog tio och det var dax för step-dance nere på gymmet, toppen start på dagen :)
Åkte hem och gjorde mej lite lunch innan jag hoppade på tåget in mot stan för att möta upp rebecca. Blev lite strosing bland butiker och massvis med folk. Hm släppte ju sin nya kollektion idag så det var lite extra mkt fart och fläkt där inne... fy sjutton. Hann även med att mårsa på bästaste storebror o Papi innan jag åkte hem till Berga. Dom kom från en kryssning och lyckligt lottad som jag var hann jag sno åt mej några kramar :)
Myst med räkor, ost, och en heeeeel låda anthon berg choklad ikväll. Körslaget och bara massa avslappning, vila för sinnet... helger behövs verkligen, ngn mer än jag som känner det?
Får se om jag åker till täby centrum imorgon. Ngt mer än att plugga måste jag sysselsätta mej med iaf, och köpcentrum är perfekt när skitvädret pissar där utanför, eller hur!? :)
Vad sysslar ni med i helgen gott folk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0