Tillbaka.

Tillbaka igen efter ett kort blogg uppehåll. Dagarna hemma på Gräddhyllan susade fram i rask takt och varken tid eller utrymme har funnits till några längre stunder vid macen. Men ni har klarat er rätt bra ändå antar jag :)
Har haft helt underbara dagar hemma i Ljusdal. Fullt sysselsatt har jag njutit av lediga dagar och mysiga senhöstkvällar. Tända ljus, vänners närhet, härliga promenader, joggingturer, bakning, matlagning, dans och kärlek. Familj och lycka ... finns inte ord till hur mkt jag uppskattar allt.
Men med batterierna laddade är jag alltså tillbaka i huvudstaden. Och oj så olikt sej det är här nu när alla löven har trillat mot marken. Knappt jag känner igen mej .. men ögat blir vant, så promenaden ner till tåget känns nog inte lika kal och öppen idag förmodar jag :) Sovmorgon har jag idag också, börjar inte förän kl 10.30!! Trotts det klev jag upp 05.00, åt frukost och gjorde mej redo för dagen. Det är så skönt om de tidiga mornarna, alldeles tyst och mörkt. Ger verkligen en lugn start på dagen där det finns utrymme att slappna av, guldmorgon.
Ska plocka fram anatomipärmen nu, försöka printa in lite nya kluriga ord .. spännande... knappast ...
Bakade för fulla muggar igår, knäckebröd och choklad doppade kokostoppar. Blev himla lyckade resultat!!! :)
Önskar alla en fin dag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0