Torsdag 19e November.

Det är inte vilken torsdag som helst idag må ni tro! Min bästaste älsklings A kommer nämligen hem från sin semester i thailand!!! wiiiiiihooooo så jag längtas! De här två veckorna har verkligen känts som en evighet, men äntligen är dom förbi :)
Det är åter dax för mej att kliva ut i det bäcksvarta .. tåget mot östrastation väntar och lika så en kort dag i skolan. Slutar redan halv ett idag o ingen kan vara lyckligare över det än jag. hihi :) Dock behöver jag plugga resterande timmarna av det här dygnet, prov imorgon nämligen. fyyyyyyyyfarao!
Det första jag fick se imorse när jag slog upp ögonen var att min amaryllis öppnat sin knopp under natten, en fin vacker vit blomma har tittat ut. :)
Önskar alla en trevlig dag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0