Back to work.

sådär ja, då sitter jag på tåget på väg tillbaka till stockholm igen, det är ett evigt rännande. Som tur är har jag börjat gilla att åka tåg, jag är rastlös som få men lyckas faktiskt underhålla mej rätt bra här på min lilla plats. Vagn 16 plats 54 faktiskt... :)
helgen har varit bra, likt alltid när jag är hemma på gräddhyllan.
Lördagen spenderades till största delen ute i trädgården. Gjort färdigt helt för vintern nu, nästan åtminnståne .. bara buskarna som behöver klippas ner kvar, men det får dröja ngn vecka till :) Tog mej en lång härlig jogging tur mitt på dagen, njöt av friska luften som inte tycks existera i stockholmstrakten och drog i mej ny energi, skönt :) Lagade jätte god middag bestående till grunden av egen fiskad röding med goda tillbehör, riktigt lyckat! :) resten av kvällen spenderades uppkrypen i soffan hemma hos älskade Hellebelle, en riktig myskväll :)
idag har jag grejjat och donat med det ena&det fjärde. Fick besök av min finaste prinsessa och storebror på förmiddagen. Lagom när jag stod o bakade havreflarn, så fick fin hjälp av min goflicka :) Lämnade henne hos en kompis vid lunch och tog mej själv en jogging tur runt sjön. Resten av dagen har jag pysslat och fixat, gott på promenad med pappsen, hälsat på både mormor o moster, lagat god kyckling middag och gratulerat världens bästa födelsedagsbarn. A fyller nämligen år o det är värt att firas :) Så på kvällskvisten bjöd jag på hemmagjord tårta, jordgubbs-saft och gav uppskattade presenter. Fint och skönt avslut på kvällen!  (:
Framme vid gävle station nu, cirukus halva resan kvar faktiskt. Kommer sova hos rebecca ikväll, skönt att slippa åka enda ut till åkersberga så här sent. Ny vecka imorgon, nya tag... Kom igen nu vickan, pepp pepp pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0