Bonde söker fru.

Har en tung föregående vecka i ryggen och den här veckan har än så länge inte givit ngn signal på ljusare tider. Fan, jag behöver en spark i rumpan och en knuff i ryggen nu. Även solen har sina fläckar och det är bara att inse, trotts att det är tufft men jag får acceptera helt enkelt. Jag har inte mått så bra senaste veckan, så är det bara. Det är riktigt jäkla tufft i skolan o jag har tvivlat på mej själv. Har andas några kvällar nu, låtit anatomin vila i väskan och bara fokuserat på mej själv. Känner att de hjälpt och kanskekanske börjar sinnet bli lite lättare nu... kvällen känns faktiskt himla fin, skönt.
I lördags tränade jag hela förmiddagen, dancestep som är grymt jäkla kul och intog gymmet en sväng där efteråt. Resten av dagen knatade jag ikring inne i åkersberga centrum innan det var dax att fara in till stan. Tillbringade kvällen i mysiga gamla stan, hemma hos Marta men glada klasskamrater. Middag o härligt umgänge innan ngra knöt på sej krogenskorna och jag hoppade på tåget hem till mjuka sköna sängen i Åkersberga :)
Söndagen spenderades på IKEA i Barkaby tillsammans med Husmamman, Gisela. Mysig dag och lite shopping besående till största del av härliga ljus. mmmm, underbara höstmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0