med ett ljus ..

Gräddhyllan glimmar i senhöstens mörker... Tända ljus i varje vrå och jag sitter uppkurad i soffan för att bara njuta. Skönt :)
Dagen har rullat på i fint tempo. Klev upp innan klockan slug morgon, mös vid frukostbordet och inväntade en massagesugen. Masserade hela förmiddagen innan jag gjorde ett avbrott och sprang lite kvickt runt sjön innan lunchen tillsammans med Pappsen. Vi åt på golfen idag, huvaligen .. ge mej sommar och härliga golfrundor igen! Åkte och storhandlade innan jag spenderade resten av eftermiddagen med promenader o Andreas....
Efter middagen åkte jag tillsammans med Jejja och Sara på ett pass Body Attack, inte lika jobbigt som jag förväntat mej och heller inte lika bra kanske. Meeeen, jag gillar att prova på nytt o det var absolut värt ett besök :)
Är äntligen äntligen klar med min tröjja som jag stickat på sen nångång... Fäste precis sista tråden, WIHO. Nu fattas bara en provning, men jag gruvar mej lite... fasen om den inte passar :b då blir jag galen ....
Har haft en toppen helg må jag säga. Fredagen innebar sushi buffé här hemma på Gräddhyllan tillsammans med tjejerna innan Järnvägs nalkades med fullt ös på dansgolvet kvällen lång.
På lördagen bjöd jag in till lunchbuffé här hemma, matmatmat, hur mkt som helst .. o gott var det också måste jag skryta lite med :) Härlig aktiitet mitt på dagen sådär, när mörkret hängde där utanför trivdes jag himla bra inomhus tillsammans med mina toppen brudar. Sara stod för middagen, det sererdes underbar lammfilé och Järnvägs blev kvällens uppehälle även den kvällen. Hade riktigt roligt åter igen!
Anneli har i stort sett bott här i helgen, den lilla räkan. Men mysigt har vi haft, även fast hon råkar vara 4 h mer sömntuta än mej. haha :)
Nä, dax att krypa till kåjs nu .. ny dag imorgon. Och jag tjatar om det igen, känner Du att du är intresserad av massage, tveka inte att höra av dej. Jag har tider över! :)
Ciao*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0