Morgon mys på gräddhyllan.

Vad underbart härligt det känns att vakna upp i sin egna säng, i sitt egna rum, under sitt egna täcke, i sitt egna hus. Ooo, det är guldmorgon på Gräddhyllan gott folk. Vilket betyder jätte frukost, tända ljus och en lång lugn stund vid köksbordet. Lovely! :)
Hann med både det ena och det andra igår faktiskt. Lunchade med pappi o storebror med vänner, umgicks med sanna, bakade sockerkaka till mormor, följde Prinsessan till ridklubben och hade sen myskväll här hemma återigen med Sanna. Räkor, idol o massa massa mys. Jag älskar dej tjejen, min toppen pingla:)
Idag däremot är det klyvna ideér om dagen. Antingen ska pappsen och jag dra på en snabbvisit till IKEA eller så blir det en dag hemma här men lite jobb på gården och andra aktiviteter. Vi får se vart dagen för oss...
Ingen massage bokad än så länge åtminnstånde, så vi får la seeee :)
Plugga skulle jag behöva göra också, helst 24/7 ... men det är en omöjlighet i min värld.
Önskar alla en fin dag!

Kommentarer
Postat av: isabell

meeeh vilket skit, dyy! då ska jag vara försiktig med den. tur att jag bunkrat upp med en till för i vinter och har wesc'n sen tidigare som inte är så sliten, den blir sjukt skitig istället :)



2009-10-18 @ 12:48:10
URL: http://isabellphe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0