världens bästa pappa.

Redan söndag! Vasjutton, ny veckostart redan imorgon och jag som så gärna skulle vilja ha dubbel helg. Aldrig får jag som jag vill :) Kommande veckoschema är aningen lugnare än det förra åtminståne, alltid något :)
Världens bästa papi var ju nere här i staden på snabbvisit i onsdags. Vi strosade ikring inne i stan, fikade och faktiskt shoppade lite. På kvällen avnjöt vi en super god middag på Tennstopet, så mysigt att ha honom här. Den gamle räven :)
Blev en natt på hotell med hotellfrukost dagen därpå, jag kunde liksom inte mått bättre (: Nära och bra till skolan dessutom.
Dom är nu miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Therese

älskling, igår när jag skulle höra av mig till dig slog det mig att jag inte vet ditt mobilnummer. min mobil har sagt farväl och därmed alla nummer borta. så skicka ett mess så ringer jag ( : Kärlek.

2009-10-12 @ 11:11:28
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0