är med ...

massagebänk!!!
min alldelesalldeles egna massagebänk anlände till ica kvantum här i åkersberga idag. Den huserar fortfarande i sin kartong faktiskt, jag har inte riktigt ngn platts att göra av den  än .. sjutton också. Måste försöka fixa det imorgon, för jag vill se den! Helst nyss ..
Dagen har flytit på lika som igår, mina kunder var nöjda o jag själv lika så. Toppbetyg :)
Skyndade mej hem efterskolan och dök in i svartvinbärsbusken innan middagen. Måste göra mer jucie, den är poppis och går åt vill jag lova. SÅ GOD!
Annars ikväll var jag iväg på gym&motion och körde ett pass funktional training. Jobbigt och sådär kul .. inte som hemma :( Hur som helst köpte jag träningskort där idag, känns skönt att äntligen hittat ngt som kan ersätta mina utomhus aktiviteter nu när hösten kryper sej allt närmare inpå.
Lång dag imorgon, börjar åtta o slutar inte förän kl 17. Huvaligen, kan bli tufft efter två intensiva praktik dagar. Men förmodligen lika lärorikt som alltid. Vi kommer bland annat lära oss sittande massage, spännande va (; haha
Måste förresten fixa bildinmatningkrånglet imorgon också! Min blogg börjar bli överflödig med text ... blä :(
Tjillevippen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0