yogabollar.

HELG!!!!!
Äntligen, som jag väntat ... ända sedan i tisdags faktiskt, då strax efter lunch när anatomipärmen slog mej hårt på kinden och gav mej ångest ända in i ryggraden.
Praktiken gick hur som helst himla bra idag, glada nöjda kunder ngt lättare på foten en innan lämnade mitt lilla massagebås en efter en (: Efter skolan skyndade jag förbi odenplan och köpte jordgubbar till helgen innan jag hoppade på tunnelbanan hemmåt. Svidade om och skyndade mej ner på gymmet på direkten. Strip chair var dagens klass o guuuuuuuuuuuud så jäkla kul det var! Äntligen en alternativ träningsform som bara känns som lek, ge mej mer sådana tack .. när det är tillåtet att spela över och det gäller att ge allt. Teater teater teater! Har ni möjlighet så rekomenderar jag er verkligen att söka upp ett liknande pass på ert gym. Inte sådär speciellt jätte jobbigt träningspass kanske, men det ger så mkt mer.. Ju längre man dansar, ju snyggare blir man, låter inte det bra lixom (; haha.
Ätit räkor ikväll, fredagsmys här på Bergakullen (: Även gjort yogabollar, supergoda!
Blir en stilla och lugn tvkväll ikväll, hoppas på mer aktivitet imorgon. Ngn som vill leka? :)
Nya assessoarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0