tid att andas.

Sådär, då är gaspedalen tryckt till botten och en ny vecka är igång. Började med två prov idag, ett anatomi och ett palpationsprov. Vilken skräckdag, fy sjutton .. hur det kändes? Igen aning faktiskt men anatomiprovet kändes riktigt klurigt ... :( hoppashoppashoppas så innerligt hårt på ett godkänt, jag vill så gärna!!! Palpationsprovet däremot klaffade perfekt, missade på en grej och drog in ett vg, bra jobbat vickan :)
Ikväll har jag äntligen haft tid för ngt som jag varken haft tis eller lust med på väldigt väldigt länge, min stickning! Men nu läll har tanten i mej fått nytt lic och trästickorna brinner emllan mina händer, härlgit att få utlopp för kreativiteten igen! :)
Stockholm ändrar, påverkar och ger så mkt inspiration, dag ut och dag in... Hjärnan går på helsnurr och helt plöttsligt vill man bara göra allting! Det finns inspirationskällor bakom varje vrå, vare sej det handlar om mode, skönhet, friskvård, studier osv, vissa dagar skulle man bara vilja vara alla, göra allt och kunna mycket.
Men det får jag hinna med en annan dag helt enkelt (:
Vad som snurrar ikring mest uppe i huvudet nu är ett plöttsligt infall av att klippa av mej håret, hel kort, pojk-kort och riktigt sådär stilrent. Mött så många tuffa stilrena snygga tjejer på gatan med just det där korta välklippta håret. Till rätt ansikte är det riktigt snyggt!
Har dock blivit avrådd då jag förmodligen skulle se ut som en boll och håller mej därmed till mitt vanliga jag.
Nattinatt*
oversize och lite sommarkänsla får hänga med mej in i hösten (:
Äntligen äntligen är den min! ooo, här ska det bakas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0