fyra mitt i prick.

Voilá! Första praktikdagen är till enda och den var... kanon. Skulle ljuga om jag sa att jag inte blev trött efter fyra timmars behandling, men sjutton att jag kände mej starkare än vad jag innan kunnat ana. Alla mina kunder var super nöjda och var väldigt tacksamma och berömde mej mkt. Det gav en enorm energikick inför nästkommande kund. (: En äldre dam med miljoner skruvar och plattor i benet, en kvinna med skolios, en ung tjej och .. världens längsta man! Jag skojjar inte, han var fasen det längsta människa jag ngnsin sett! Rätt kraftig också för den delen och jag nöp honom direkt i korridoren. Kände mej taggad för  en utmaning och, OHOJ vilken sådan jag fick också.
För det första så var karln en halv meter för lång för min bänk, så benen stack ut antalet dm från kanten, och för det andra var han enormt stor överallt annars också. Haha, hur som helst knådade jag för allt vad jag gick för och efter en timme var det en mjuk nöjd jätte som lämnade mitt rum. (: Det stärker så otroligt mkt när man klarar av nya utmaningar, jag utvecklas hörrni! (;
Efter skolan tog jag en sväng in på stan för att byta johannas födelsedags present till en strl större, tyvärr var de byxorna helt slutsålda.. Jag får hitta på ngt annat ist :)
Väl hemma tog jag mej en löprunda bland mysiga vägar här ute... Middagen bestod av sill m. tillbehör ikväll. Har glömt att nämna det; Dottern i huset har en kompis från usa här i veckan. Så middagen består av olika svenskarätter varje dag, köttbullar igår såklart (;
Ny praktik dag imorgon, dax att ladda om så jag är fit for fight! (:
Förresten, jag fick dricks idag, wiiiho! ;D
Även att mitt förvirrade sinne ställde till med mitt största misstag hitills i mitt sthlms liv. Jag började inte förän kl 10 idag, ÄNDÅ pajkar jag till det o åker in till skolan en hel timme för tidigt .. bra jobbat V. :/

Kommentarer
Postat av: Sara

jag är övertygad om att du kommer bli tidernas bästa massör :)

2009-09-08 @ 22:49:55
URL: http://sarax.blogg.se/
Postat av: Stina

Så roligt att läsa !! Det kommer att gå superbra för dig :D

2009-09-08 @ 23:21:55
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0