Kängor.

Ääääääntligen dax att släcka ner sänglampan för den här dagen. Snart åtminnståne, måste bara packa väskan först. För imorgon bär det nämligen av hem till älskade gräddhyllan! Saknar alla de mina där hemma, kommer bli en bra helg, det känner jag på mej. Kommer dock måsta spendera en del tid med min nye sambo, anatomipärmen som likt en igel suger sej fasst i mej 24 h om dygnet. Lite påstridig måste jag medge. Men kunskap ger makt, och ska jag bli en bra massör måste jag kunna den förbannade latinen, så är det bara .. finns inga genvägar. Har nämligen sökt förgäves efter dem, utan resultat.....
Annars har dagen rullat på fint. Körde helkropps massage på tid idag igen och jag fixa't! Tajmingen satt perfekt idag och helkroppen flöt på fint. :) Anatomin körde över mej på eftermiddagen men jag lyckades likt så många gånger förr resa mej efter den och ta t-banan till täbycentrum. Lämnade tillbaka en tröja och tokfyndade ett par kängor! Waheeey, dom kommer bli toppen! :)
Väl hemma i åkersberga väntade en mysmiddag med västenbottenpaj och kräftor! Dagen kunde inte ha avrundas bättre. :)
Bigareller och största koppen té har fortsatt givit mej energi kvällstimmarna fram. Plöjt igenom fläskpärmen och känner mej återigen, överkörd. Kom igen nu hoppet, krasha i min hjärna inatt!
Inga bilder ikväll heller, måste fixa datan... men det kommer (:
Nattinatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0