underbara dag.

vilken toppen söndag!
Började dagen med en stadig frukost innan jag plockade fram anatomipärmen. Den blev min sysselsättning hela förmiddagaden den jäkeln, o inte en gnutta klokare för det blev jag ... När ska jag hitta min studieteknik då va? Känns som det börjar bli dax nu... Snörade på mej joggingskorna och drog ut på promenad mitt i dagen.
En promenad som bara blev längre och längre och slutade inte förän efter 2,5 timmar. Så himla härligt väder, höstliga starka vindar och värmande sol, mössa och fingervantar fick agera skydd och blodcirkulationen häll värmen uppe. Knallade ikring lite här och var och såg så mkt fint. Finns verkligen många guldkorn här i åkersberga, måste leta reda på fler sådana. (: Knallade längst med kanalen med förhoppning om att slutligen komma till havet. Lokalsinnet var på tok för rostigt och jag kom inte längre än till vassen, jag gick på totalt fel sida helt enkelt. Men sånna tabbar är min vardag och inte deppade jag för det. Var otroligt mysigt att knalla ikring där längst båtbryggan och spana in alla vackra segelbåtar. Jag vill också ha en båt!!!!
Gick och köpte böckling, färska räkor, avocado och mango och slog mej ner vid kanalen för lunch. Andades och filosoferade över ditten och datten, men mest luftade jag nog bara hjärnan där vid bryggan. Så otroligt skönt att bara vara. Prova!
Knatade tillslut hemmåt och hämtade ngra burkar innan jag fortsatte till skogs. Blåbärsjakt! Skalliga blåbärsris mest överallt, men ngra deciliter lyckades jag nog skramla ihop tillslut (:
Ett pass aerobic följt av ett corepass innan middagen. Rörde ihop en god äppelpaj till efterätt och kvällen är nu fullbordad. Anatomin blir godnatt saga ... ikväll igen... :(
Se så fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0