Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen.


!,2 mil på längdskidorna över öppna vackra fjäll även idag. Reflekterade över det häftiga kontrasterna i mitt liv .. För ngra få dagar sedan slungades jag runt i storstadsstressen, bland folkmassan och trängseln vid rusningstrafiken nere i tunnelbanan. För att sedan huxflux skida fram alldeles ensammen i nypistade spår i en så gott som orörd värld. Kanske aningens turbulens för sinnena, men oj vad jag trivs... Variation, det är vad jag behöver! :)

Utöver längdåkning har jag njutit i solen och åkt skoter till tänndalen fram och tillbaka. Strax innan fyra styrde jag kosan mot funäs och fick mej en helkropps thaimassage i 50 min. Så skönt att själv få beröring, lite oväxling :) Sitter nu här redo för middag på volleriet tillsammans med Papi, Peder, Marlene o Sandra. Ny bastad och mjuk .. Underbart!


Önskar er alla ett fint avslut på 2010 år alla hjärtans dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0