Drömmen om vackra försommar dagar.

Sådär ja, då har man klivit in i vardagslivet här hemma i härliga hälsingeland. Dagens huvudsakliga och genomgående tema kan kort och gott sammanfattas; SNÖ, massvis med snö. Effektiviteten har sprutat och dagen har swishat förbi i ett hejdundrans tempo. Det har varit en riktig 'fixa med massa ärenden-dag' Vilket har inneburit massa olika besök på ev arbetsplattser, inskrivning på arbetsförmedligen, kontaktat skattemyndigheten, planerat, spånat, ränt o flängt, handlat ect ect. Och efter dagen kan jag kort och gott konstatera att i stockholm hade jag inte ens hunnit med att uträtta hälften av grejerna... det är en sak som är säkert. Där har vi genast ett stort plus med glesbyggden (:

Efter middagen åkte jag upp till Gärdeås-skolan och tränade ett pass body-attack. Invigde Gym Mix och det gick la bra :) Kul att träna bland massa kända ansikten igen!

Drömmer om vackra försommar dagar och kunde inte hålla mej längre. Mina gröna fingrar rycker efter vackra blommor och friska dofter... Gjorde lite vårfint i köket (:







Kommentarer
Postat av: Sara

gyyyd så mysigt då :) längtar vill våren ...

2010-02-01 @ 22:34:01
URL: http://magnussonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0