Full rulle.

Iiiiiiiiiinge som helst problem att sysselsätta mej om dagarna hittils. Jag skulle klara mej hur bra som helst i ett liv som hemafru med hög avlönad man, så enkelt är det. (:

Igår tog jag tag i projektet garderobsränsning o hujeda mej vad med kläder .. fortsatte det projektet även idag. Erikshjälpen får sej ett rejält lass inom kort kan jag lova. Alltid gör det väl ngn själ lycklig (:

Snön har vräkt ner under natten så imorse åkte jg upp till b'staste guldmormor och skottade fram hennes gård under det tjocka vintervita täcket. Hela 1,5 h tog det innan jag äntligen var klar. Sjö blöt av svett och förbannat less på snön.

Skyndade hem och knådade ihop en fin bulldeg. Medans den jäste masserade jag storebror. Bullbak och sedan lunch på pens tillsammans med sanna min älskling. Pen's pankakor är tamesjutton de godaste pankisarna! Alltid alltid alltid smakar dom sådär alldeles perfekt (: mumms.

Resten av dagen har sysselsatts med strykning, hängning av tvätt, kokning av hemmagjord ärtsoppa, handling, mer garderobsrensning, middag och sis men inte minst ett afrodance pass (:

Ny duschad o fräsh h jag myst upp i soffan med macisen. Ljusen är tända och lugnet råder på gräddhyllan. Dax att krypa till kåjs snart .. Imorgon väntar en färd till hudik tillsammans med sanna. En sväng på stan sedan hälsar vi på helena :) Jag älskar er.





Två fina kanelbullekakor blev dagens verk (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0