Glada hudik.

Uppkrypen i soffan, fredagsmyset är framdukat och middagen är äten. Alla ljusen är tända och nu är det bara att lugnt och stilla vänta in let's dance timmen, sen kan fredagen kliva in på riktigt :)

Imorse knöt jag på mej städrocken och gjorde en rejäl genomgång av huset. När klockan var 09.00 stod gräddhyllan skinande ren och det var dax för mej att hämta upp min sötaste Sanna och styra kosan mot hudik. London dimma hela vägen fram, riktigt läskigt faktiskt ... Strosade ikring bland butikerna och Helena mötte upp oss i lagom tid innan lunchen som åts på Radjos idag. Jag älskar er mina pärlor, ni är tamme sjutton bäst! :)

En jätte bamsing till älg ko stod strax intill vägen när vi åkte hem. Fick en smärre chock när jag mötte dens blick, men lyckades hålla kvar blåbäret på vägen så ingen skada skedd som tur var.  Men shit vad älgar är stora, helt galet!!

Har som sagt sedan dess lagat en god middag och förberett fredagsmyset. Har noll planer på resten av helgen, vad ska ni göra? Ge mej lite förslag vettja! :)



Kärlek.



Lite skrot fick jag med mej idag, helt tomma kassar kan man ju inte komma hem med efter en dag i stan. haha (:


Kommentarer
Postat av: Anna

hur kommer det sig att du får med dig alla fjäder örhängen hela tiden och jag bara har ett par hittils?? :(

2010-02-07 @ 23:45:03
URL: http://annakullberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0